(068) 001-00-02 (098) 042-39-34 (093) 749-62-34 (032) 239-59-40
  • Ваш список
    “Список сравнения” пуст
(068) 001-00-02 (098) 042-39-34 (093) 749-62-34 (032) 239-59-40
Пн-Пт 10:00-18:00
Наша мережа магазинів
  • ЄвроТехніка - супермаркет побутової техніки /
  • Новини /

Дорогі відвідувачі мережі магазинів «Євро Техніка»!

Висловлюючись з приводу обслуговування у мережі «Євро Техніка», або з приводу якості товару, будь-ласка конкретизуйте Ваші зауваження: обов’язково вказуйте який саме магазин Ви маєте на увазі, постарайтеся пригадати хоча б приблизно дату – так ми зможемо визначити, який саме продавець Вас обслуговував.
Маючи претензії з конкретною ситуацією, ми зможемо розібратися на скільки правильними були дії продавця, та по кожній претензії будемо давати Вам відповідь.Звичайно ми не зможемо на прикладі одного Вашого звернення звинувачувати продавця, бо він також має право на презумпцію невинуватості, однак якщо таких Ваших звернень буде декілька, то ми будемо сприймати Ваші зауваження як об’єктивні, і зможемо виправити ситуацію.
Крім того зверніть увагу на те, що найближчим часом у кожному магазині біля книги скарг буде висіти повідомлення з номером телефону керівника, куди Ви одразу зможете звертатися у випадку будь-яких претензій стосовно роботи продавців. Так Ви зможете набагато оперативніше вирішувати Ваші претензії.

Висловлюючись з приводу обслуговування у мережі «Євро Техніка», або з приводу якості товару, будь-ласка конкретизуйте Ваші зауваження: обов’язково вказуйте який саме магазин Ви маєте на увазі, постарайтеся пригадати хоча б приблизно дату – так ми зможемо визначити, який саме продавець Вас обслуговував.
Маючи претензії з конкретною ситуацією, ми зможемо розібратися на скільки правильними були дії продавця, та по кожній претензії будемо давати Вам відповідь.Звичайно ми не зможемо на прикладі одного Вашого звернення звинувачувати продавця, бо він також має право на презумпцію невинуватості, однак якщо таких Ваших звернень буде декілька, то ми будемо сприймати Ваші зауваження як об’єктивні, і зможемо виправити ситуацію.
Крім того зверніть увагу на те, що найближчим часом у кожному магазині біля книги скарг буде висіти повідомлення з номером телефону керівника, куди Ви одразу зможете звертатися у випадку будь-яких претензій стосовно роботи продавців. Так Ви зможете набагато оперативніше вирішувати Ваші претензії.
Залишити відгук
Поставте оцінку
Ваша відповідь
Ваш коментар буде опублікований після модерації адміністратором
Фільтр
Знайдено 5 
Підтвердіть
Для того, що б додати товар в список бажань, що Вам потрібно
Наша мережа магазинів